Založ si blog

Poviem to tvojej mame

Nedávno som na rádiu Lumen počul z úst kňaza príbeh o tom, ako iný kňaz požehnával postihnuté deti monštranciou a keď práve ukončil požehnávanie jedného dieťaťa a chystal sa prejsť k ďalšiemu, zastavil ho výkrik dieťaťa civiaceho na Eucharistiu: “Nevyliečil si ma! Poviem to tvojej mame!

Kňaz bol na okamžik ohromený avšak vrátil sa k dieťaťu, aby ho znova požehnal. Hneď po tomto požehnaní bolo dieťa vyliečené.

Nie som praktizujúci katolík, avšak počúvam rádio Lumen rád, nakoľko mi vyhovuje, že je tam viac slova ako nekvalitnej hudby, ktorou iné rádá prekypujú.

V čase keď som tento príbeh počul som nevedel, že išlo o deti, ktoré sa tam požehnávali a už vôbec nie, že boli postihnuté. Myslel som si – a tak som si to aj v duchu predstavoval – že sa u nebeskej Matky chcel posťažovať dospelý človek. No my do dospelí žiaľ nie sme ako deti, a teda bola táto moja predstava scestná.

Potom som si však podrobnosti o príbehu vyhľadal na webe a tieto detaily vyšli najavo.

Prečo to všetko píšem? Pretože keď som prvýkrát príbeh počul, musel som odísť do izby aby som si tam chvíľu poplakal. Bol to taký ten plač od šťastia, po ktorom je vám lepšie a prišlo to na mňa úplne spontánne. Tak nejak som si to celé spájal aj so svojou vlastnou mamou, náhle som mal pocit, že mám dve mamy. Kto by bol proti, že?

A pointa? Mám totiž dve deti, jedno z nich má mozgovú obrnu. Už dlhší čas síce nie som praktizujúci katolík, ale na zázraky už zasa verím.

Norbert von Amehr

admin www.prekladatelia.info

Nechoďte za lekára

12.02.2024

Všetkým mladým ľuďom, ktorí toto budú čítať. Nechoďte študovať za lekára, pokiaľ je vaša motivácia iná ako pomáhať ľuďom so súcitom. Ak sú vaša motivácia peniaze, nechoďte. Ak je vaša motivácia moc, nechoďte. Ak je vaša motivácia status, nechoďte. Ak pôjdte z iného dôvodu ako je veľká túžba ľudí uzdraviť a zároveň rešpektovať ich postoje aj keď by [...]

Krysy na stole

27.01.2024

Toto pre mňa bola najzaujímavejšia správa v roku 2023. Budeme veľmi prekvapení, keď zistíme kto sú tie krysy na stole, povedala pani Peková. Osobne nie som veľmi zvedavý, pokiaľ ide o identitu krýs. Boli by ste vy zvedaví? Mne bude úplne stačiť vedomosť, že krysy sú už na stole. Krysa ako krysa tak prečo by sme mali byť zvedaví? Ale prekvapení môžeme byť. My asi [...]

Žilinka bol vraj hrdý špeciálny prokurátor

13.12.2023

Toto v rozhovore so Kovačičovou povedala bývalá ministerka Kolíková. Pozrel som do slovenskej wikipédie a tam sa píše, že prvý špeciálny prokurátor bol od jej zriadenia v roku 2004 Kováčik a po jeho odsúdení Lipšic. Fakt tomu nerozumiem, ako môže príčetné médium (tak tomu hovorí sudkyňa Záleská) takéto vyhlásenie dať na verejnosť. Ale možno že já sem blbej a [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.