Založ si blog

Pilát večne živý

Pred časom som písal o konšpiráciách a v tejto súvislosti som narazil na stránku zemavek.sk, ktorá má byť alternatívou mainstreamového spravodajstva.

Niektoré témy, ktoré ľudia z tohto média riešia sú mi celkom blízke; dokonca aj môj vlastný liberálne založený syn, s ktorým sa nie vždy zhodneme, je toho názoru, že dvojičky nemohli spadnúť tak ako to bolo prezentované v médiách.

Na druhej strane som tu narazil na článok o dokumente z prvého storočia, v ktorom istý Riman popisuje ako Ježiš prebral mŕtvo narodené dieťa.

Po krátkom hľadaní na webe som sa presvedčil, že článok je podvrh. Napr. fotografia profesora, ktorý príslušné dokumenty skúmal, je na inej webovej stránke opatrená úplne iným menom.

Napísal som do časáku mail v tom zmysle, na ktorý som nedostal odpoveď, hoci stránka medzitým zverejnila oznam, že pravdepodobne ide o hoax. Z tohto som získal pocit, že aj strana, ktorá úprimne hľadá pravdu (ako aj ja, pokiaľ mi to moje možnosti dovoľujú), pokojne uverejní niečo bez overenia.

Nuž, napadá ma známa biblická otázka, ktorá sa v nej pripisuje (schválne používam neurčité vyjadrenie) rímskemu protektorovi: Čo je pravda?

Začínam mať pocit, že tak ako nejestvuje žiadna vedecká teória, ktorá by vyčerpávajúco vysvetlila svet, teda, že svet sa dá pochopiť len poeticky, ako to píše J D Barrow, rovnako neexistuje verejná pravda a politika sa dá pochopiť len citom. Vyberte si teda nejakú osobnosť, ktorá vám je sympatická a nasledujte ju, veď každý má aj tak svoju pravdu, ktorá je v kontexte pravdy druhého len obyčajná lož.

Alebo mi snáď neveríte?

Norbert von Amehr

admin www.prekladatelia.info

Bláznovstvo je tvoj kapitál

05.04.2024

Ty si kapitalistický blázon. Bláznovstvo je tvoj kapitál. Vravím ti to preto, lebo ťa mám rád. Tí, ktorých meno sa nevyslovuje sa s tebou o kapitál nikdy nepodelia. Zato sa s tebou podelia o bláznovstvá. Natlačia ti ich do hlavy vrchovato. Hlavne, aby si nešiel voliť mierového kandidáta. Pretože kapitalizmus je pokrok, ale žiaľ aj vojny. Skúste to vysvetliť obetiam a [...]

Magálová: Nikto nechce vojnu.

03.04.2024

Skutočne? Tak si pozrite americký film Vice, ktorý je o Dickovi Cheyneim, autorovi zytočnej invázie do Iraku. Tohto človeka niekto volil, však? Potom aj títo ľudia v podstate chceli vojnu. Najviac vojen za posledných pár desaťročí rozpútali Spojené štáty, a preto sú za tieto vojny zodpovední aj ľudia, ktorí ich politiku podporujú. Preto je zodpovedný aj kandidát, ktorého [...]

Nechoďte za lekára

12.02.2024

Všetkým mladým ľuďom, ktorí toto budú čítať. Nechoďte študovať za lekára, pokiaľ je vaša motivácia iná ako pomáhať ľuďom so súcitom. Ak sú vaša motivácia peniaze, nechoďte. Ak je vaša motivácia moc, nechoďte. Ak je vaša motivácia status, nechoďte. Ak pôjdte z iného dôvodu ako je veľká túžba ľudí uzdraviť a zároveň rešpektovať ich postoje aj keď by [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.