Založ si blog

Prečo staviame stenu?

Anais Mitchell – Prečo staviame stenu?

HÁDES
Prečo staviame stenu?
Deti moje, moje deti
Prečo staviame stenu?

CERBERUS
Prečo staviame stenu?
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu
Preto staviame stenu
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu

HÁDES
Ako nám stena zabezpečí slobodu?
Deti moje, moje deti
Ako nám stena zabezpečí slobodu?

CERBERUS
Ako nám stena zabezpečí slobodu?
Stena zabráni vojsť nepriateľovi
A staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu
Preto staviame stenu
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu

HÁDES
Koho nazývame nepriateľom?
Deti moje, moje deti
Koho nazývame nepriateľom?

CERBERUS
Koho nazývame nepriateľom?
Nepriateľ je chudoba
A stena zabráni vojsť nepriateľovi
A staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu
Preto staviame stenu
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu

HÁDES
Pretože my máme a oni nemajú!
Deti moje, moje deti
Pretože oni chcú to, čo my máme!

CERBERUS
Pretože my máme a oni nemajú!
Pretože oni chcú to, čo my máme!
Nepriateľ je chudoba
A stena zabráni vojsť nepriateľovi
A staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu
Preto staviame stenu
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu

HÁDES
Čo také máme, čo by oni mohli chcieť?
Deti moje, moje deti
Čo také máme, čo by oni mohli chcieť?

CERBERUS
Čo také máme, čo by oni mohli chcieť?
Máme stenu, na ktorej makáme!
Máme prácu a oni žiadnu nemajú
A naša práca sa nikdy nekončí
Deti moje, moje deti
A táto vojna sa nedá vyhrať
Nepriateľ je chudoba
A stena zabráni vojsť nepriateľovi
A staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu
Preto staviame stenu
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu
Staviame stenu, aby nám zabezpečila slobodu

 

 

Nechoďte za lekára

12.02.2024

Všetkým mladým ľuďom, ktorí toto budú čítať. Nechoďte študovať za lekára, pokiaľ je vaša motivácia iná ako pomáhať ľuďom so súcitom. Ak sú vaša motivácia peniaze, nechoďte. Ak je vaša motivácia moc, nechoďte. Ak je vaša motivácia status, nechoďte. Ak pôjdte z iného dôvodu ako je veľká túžba ľudí uzdraviť a zároveň rešpektovať ich postoje aj keď by [...]

Krysy na stole

27.01.2024

Toto pre mňa bola najzaujímavejšia správa v roku 2023. Budeme veľmi prekvapení, keď zistíme kto sú tie krysy na stole, povedala pani Peková. Osobne nie som veľmi zvedavý, pokiaľ ide o identitu krýs. Boli by ste vy zvedaví? Mne bude úplne stačiť vedomosť, že krysy sú už na stole. Krysa ako krysa tak prečo by sme mali byť zvedaví? Ale prekvapení môžeme byť. My asi [...]

Žilinka bol vraj hrdý špeciálny prokurátor

13.12.2023

Toto v rozhovore so Kovačičovou povedala bývalá ministerka Kolíková. Pozrel som do slovenskej wikipédie a tam sa píše, že prvý špeciálny prokurátor bol od jej zriadenia v roku 2004 Kováčik a po jeho odsúdení Lipšic. Fakt tomu nerozumiem, ako môže príčetné médium (tak tomu hovorí sudkyňa Záleská) takéto vyhlásenie dať na verejnosť. Ale možno že já sem blbej a [...]

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaň nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.