Boj proti zlu: mi mute li utala e ike

30. januára 2015, vonamehr, Nezaradené

Súčasná situácia vo svete si vyžaduje urgentné kroky.
Musíme bojovať proti zlu, nech si pod tým predstavíme kohokoľvek:
kleptokraciu, ochlokraciu, oligarchov, bábkových politikov.

Všetkých v područí diabla.

Niet času zakladať strany a vyrábať referendá.
Začnime tým, že každý deň o siedmej večer si nájdeme pokojné miesto
v našom príbytku a chvíľu opakujeme vetičku: mi mute li utala e ike.
V najjednoduchšom jazyku na svete to znamená: Bojujeme proti zlu.
Môžeme zaujať polohu vadžrasána, ale aj nemusíme. Je dobré však zavrieť oči.
Pritom si možno predstavovať ako táto vetička preniká priamo do srdca Boha, ktorého sme súčasťou, alebo ak vo vás slovo Boh vyvoláva alergickú reakciu, tak si v duchu vybavujte ako preniká do centra Vesmíru. Takiež si predstavujte svojich blížnych, ktorí práve robia to isté čo vy.
Toto spôsobí výrazné rušenie centrálneho nervového systému konšpiratívnych a  chamtivých zoskupení jednotlivcov, ktorí sledujú len svoje finančné záujmy aj za cenu toho, že ľudia trpia či dokonca zomierajú.
Nemôžu sa sústrediť, nedokážu viac riadiť konšpiračnú obludu. Tej potom hustne krv a bezmocne padá do prachu.
Možno si poviete: Boh už všetko vyriešil. Ale kto sú potom jeho bojovníci a jeho zákona ?
Sme to predsa my, ľudia dobrej vôle. Tí, čo sme štrngali kľúčmi a naše deti.
Tak začnime už zajtra o siedmej: mi mute li utala e ike. mi mute li utala e ike. mi mute li utala e ike. mi mute li utala e ike. mi mute li utala e ike. mi mute li utala e ike.
Stačí päť minút a výsledok sa stopercentne dostaví. Neveríte? Vyskúšajte.

No robte to bez násilia, ak náhodou nemáte čas, vedzte, že vás tisíce iných v ten večer nahradia. Robte to s láskou a koncentrovane.

Pritom sa maximálne uvoľnite. ali li pona.

Norbert von Amehr

P.S.: Dajte vedieť všetkým svojim priateľom a známym, aj tým, čo sú práve v zahraničí.