Song pre R. F.

16. októbra 2021, vonamehr, Nezaradené

Strašne veľa ľudí ho nedávidí, azda ešte viac ako kedysi V.M. (to je ten, za ktorého vlády si ľudi mohli odkúpiť byty a tak dnes majú aspoň nejaký majetok).

Vrátim sa však k R.F. Chcel som nejako vykompenzovať všetku tú negatívnu energiu, ktorú na neho posielajú, tak som

sa rozhodol, že mu venujem posledný track, ktorý som nahral.

Fakt si myslím, že si ho zaslúži.

Podľa mňa je R.F skutočný warrior, nie je to žiadny zbabelec.

A má pri sebe podobných ľudí.

Netvrdím, že všetci, ktorí proti nemu stoja sú niečo ako Darth Vader a viem, že aj on má chyby.

Cítim však, že má srdce na pravom mieste, a preto mu venujem tento krátky song:

https://uloz.to/tamhle/4dArjArvFZCd/name/Nahrano-16-10-2021-v-19-49-03#!ZGyxZQR1MJWyBTZ3AwSwAzAwAzMuMRAnEwAnryEsBRcyZGt2

Samozrejme ho venujem každému, kto je ochotný priložiť ucho, ale hlavne ho posielam R.F.

Verím, že sa k nemu dostane. Nič za to neočakávam a som si vedomý, že Edo Chmelár varoval, že kto sa dnes pridáva na nejakú stranu, je šialenec.

Pripúšťam, že som a myslím si, že niečo také ako triezvy človek ani neexistuje. Ľudia si musia vybrať.

Ja som si vybral, komu budem venovať pesničku vyššie a dnes je to R.F.