Zničiť znamená zmeniť na nič

27. februára 2022, vonamehr, Nezaradené

Fica treba zničiť.
Smer treba zničiť.
Všetko treba zničiť okrem propagandy.
Propaganda nesmie byť zničená, hoci je tu určité riziko, že jej prestanú ľudia veriť, ako tomu bolo neskôr za socializmu.
Toto riziko musí byť zničené!
Lebo socializmus bolo treba zničiť, o komunizme ani nehovoriac.
Dezolátov a lúzu treba zničiť.
Chvíľu ich ešte necháme pracovať, kým nenastúpia roboti.
Zakiaľ poslúchajú, majú budúcnosť.
Putina treba zničiť.
Rusko treba zničiť tak, že Putina navedieme do vojny.
To Putina zničí, keď nie, tak ho dorazíme sankciami.
Treba nám zničiť všetko, čo má niečo spoločné s Ruskom: Bielorusko, Novorusko, Pavol Rusko.
Lavrova zatiaľ necháme napokoji, potom sa uvidí.
Fašistov treba zničiť, aj Slovanov.
Kto nie je s nami je fašista.
Čečencov treba zničiť tak, že ich necháme bojovať s Ukrajincami, ktorých tiež treba zničiť,
však sú Slovania.
Nemcov treba odzbrojiť a oslabiť mohutnou ofenzívou LGBT.
Rammsteinom im naštrbiť opevnenie.
Rodinu treba zničiť, aj kresťanstvo.
O Islame a Iráne ani nehovoriac.
Saddáma, Assada, Kaddafiho treba zničiť, aj ich krajiny.
Všetkých Arabov pravdaže.
Rómov necháme zatiaľ tak v osadách, Indiánov v rezerváciách.
Ostanú Američania a Briti.
Britov treba zničiť.
Zdá sa vám, že je to celé v riti?
Nie, to kráľovstvo nebeské zostúpilo na Zem.
Len sa mu nemá kto klaňať.
Ja by som aj, len som z toho dosť zničený.
Výsledok ničenia bude len ničenie, ako sme toho svedkami.
Pre mňa osobne je to zničujúce, ale čo mám robiť?
Možno sa mi podarí týmto blogom zničiť ostatné blogy.
My ľudia sme naozaj horší ako zvieratá, to nie je fráza, ale fakt.

NvA, 2022