Preklikal som si ten rozhovor a treba uznať, že komunikačne sú títo dvaja často na vyššej úrovni ako opoziční komentátori, určite s výnimkou Chmelára.
Dodám k tomu ešte toľko, že pomerne vzdelaní a výreční ľudia sa iste nebudú živiť nejakou nudnou prácou v banke.
Čo je dôležitejšie je fakt, že mali na stole nenahryznuté jablko, ktoré malo signalizovať hodne ohryzené jablko Nicholsonovej novej strany. Pravdaže nemám na mysli stranu toho času sociálneho pracovníka z Kanady, ale jeho bývalej ženy.
O nej sa v relácii povedalo, že síce nič moc ale celkom ujde v porovnaní s ostatnými „demokratickými“ stranami.
Pod slovkom demos tu samozrejme treba chápať elity, pre ktoré sa to všetko deje, preto tie úvodzovky.
Ak ste si pozreli nedávny prieskum na Pravde, iste vám udreli do očí absurdne vysoké preferencie tejto pobočky ruskej strany na Slovensku, ako ju vtipne nazval známy bloger.
Niekto by si mal dať prácu a pozisťovať, za akých IP adriesa ľudia hlasovali za Jablko a prípadne aké percento týchto adries možno spojiť s proxy servermi.
Netvrdím, že za ostatné strany v tomto prieskume, ktoré dosiahli vysoké preferencie, sa hlasovalo poctivo, t.j. boli to ľudia-sympatizanti;
v prípade Jablka som si takmer istý, že to tak nebolo.
Ako môže menšina v spoločnosti dosiahnuť väčšinu hlasov?
Hrozím sa predstavy, že sa táto pani z Bruselu s väzbou na polozáhadného Kanaďana dostane do parlamentu, ale určite má na to našliapnuté, a to nielen marketingovo-technologicky.
Alernatívni novinári by mali usilovne pátrať, kto pomáha tejto strane s marketingom, lebo pani Nicholsonová iste nemá 24/7 zapnutý monitor počítača s výsledkami rôznych analýz, ako čo nejefektívnejšie ovplyvňovať verejnú mienku v dnešnom digitálnom svete.
Treba zisťovať hlavne, kto to teda robí.
Lebo ak bude mať po voľbách dvojciferný výsledok a pán Blaha vytiahne nejakú (izraelskú alebo inú) agentúru, bude to s krížikom po funuse.
Dnes sa totiž politika a kampane robia hlavne na sieti.
Pokiaľ viem pani Nicholsonová ešte nemá... ...
Celá debata | RSS tejto debaty