Založ si blog

Archív: máj, 2022

Indiánska rezervácia – slapstick

Taký fiktívny hoax ma napadol, že Putinovo Rusko pripravuje vírus, voči ktorému budú odolní len natívni Amerikánci. Napadlo ma to, keď som počúval starý song Indian reservation z čias, kedy ešte bola hudba hudbou a nie repom. V tej pesničke sa spieva, že Cherokees sa raz ešte vrátia, tak ma napadla takáto morbídna predstava. Mojim úmyslom fakt nie je šíriť poplašné […]

Pokračovanie článku

Súmrak neoliberálneho Sulíka

Pozrel som si ten rozhovor s drzým novinárom:) Fakt je, že pán Sulík je dôsledný, to sa musí nechať. Obávam sa však, že zdravý kapitalizmus, ktorý má na mysli, už dávno zahynul a dnes smeruje totálne do ništu. A možno je to aj škoda. Neviem. Na druhej strane, ja na mieste novinára by som argumentoval inak. Ukázal by som pánovi Sulíkovi dva telefóny, Samsung a iPhone, […]

Pokračovanie článku

Úprimnosť nad slušnosť

Prečo? Lebo je to pravda. Izraelu sa nepáči, že Lavrov hrá nacistickú kartu, tá prináleží hlavne Židom. Putin sa ospravedlnil, len neviem, či to bolo úprimné. Mnohí to asi neviete, ale syn slávneho husľového virtuóza Yehudi Menuhina je neonacista. Čítal som časť jeho knižky Tell the Truth and Shame the Devil, kde velebí najmä predvojnové štádiá hitlerovského […]

Pokračovanie článku

Song pre poslancov RT, KH a ĽB

Pokračujem v odmeňovaní nepopulárnych poslancov a osobností verejného život. Najnovšia pesnička je tak trocha ušitá horúcou ihlou, dúfam, že nepriek tomu poteší: https://ulozto.sk/tamhle/oJexNjjOx7Si/name/Nahrane-8-5-2022-v-18-38-30#!ZGyxZwR2AQyyBQAxZ2ZmBQL1ZQpjA2yGA3umD3qaGyAGAJR2MD== Želám všetkým slniečkárom aj dezolátom pekný májový deň, ako aj […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť, blúznil ruský veliteľ v štátnej TV

ONLINE: Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť, blúznil ruský veliteľ v štátnej TV

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.