Založ si blog

Song pre R. F.

Strašne veľa ľudí ho nedávidí, azda ešte viac ako kedysi V.M. (to je ten, za ktorého vlády si ľudi mohli odkúpiť byty a tak dnes majú aspoň nejaký majetok).

Vrátim sa však k R.F. Chcel som nejako vykompenzovať všetku tú negatívnu energiu, ktorú na neho posielajú, tak som

sa rozhodol, že mu venujem posledný track, ktorý som nahral.

Fakt si myslím, že si ho zaslúži.

Podľa mňa je R.F skutočný warrior, nie je to žiadny zbabelec.

A má pri sebe podobných ľudí.

Netvrdím, že všetci, ktorí proti nemu stoja sú niečo ako Darth Vader a viem, že aj on má chyby.

Cítim však, že má srdce na pravom mieste, a preto mu venujem tento krátky song:

https://uloz.to/tamhle/4dArjArvFZCd/name/Nahrano-16-10-2021-v-19-49-03#!ZGyxZQR1MJWyBTZ3AwSwAzAwAzMuMRAnEwAnryEsBRcyZGt2

Samozrejme ho venujem každému, kto je ochotný priložiť ucho, ale hlavne ho posielam R.F.

Verím, že sa k nemu dostane. Nič za to neočakávam a som si vedomý, že Edo Chmelár varoval, že kto sa dnes pridáva na nejakú stranu, je šialenec.

Pripúšťam, že som a myslím si, že niečo také ako triezvy človek ani neexistuje. Ľudia si musia vybrať.

Ja som si vybral, komu budem venovať pesničku vyššie a dnes je to R.F.

 

 

 

 

Minca s podobizňou premiéra

16.05.2024

Mincovňa Kremnica už možno takú chystá. Mala by to byť veľmi limitovaná edícia, napr. 100ks. Určite si ju kúpim. Medzičasom som si chcel z izraelskej mincovne objednať mincu s Yitzakom Rabinom, avšak nezvládol som poštovné vo výške 40% z ceny samotnej mince. Počkám si teda na tú z našej mincovne. A poobzerám sa po nejakej s podobizňou Kennedyho. Tam by nemal byť s cenou [...]

Obdobie od novembra ’89 sa skončí vekom Vodnára

04.05.2024

Najskôr sme stratili rodinných príslušníkov a priateľov, lebo Mečiar. Potom sme stratili rodinných príslušníkov a priateľov, lebo Fico. Pre úplnosť s iróniou dodávam, že druhá strana barikády ich stratila lebo Dzuridna, lebo Radičová. Iba na chvíľu a to je divné, lebo tí, čo viedli tieto bábky, vraj riadia celý svet. Zdá sa, že im ten manažment [...]

Bláznovstvo je tvoj kapitál

05.04.2024

Ty si kapitalistický blázon. Bláznovstvo je tvoj kapitál. Vravím ti to preto, lebo ťa mám rád. Tí, ktorých meno sa nevyslovuje sa s tebou o kapitál nikdy nepodelia. Zato sa s tebou podelia o bláznovstvá. Natlačia ti ich do hlavy vrchovato. Hlavne, aby si nešiel voliť mierového kandidáta. Pretože kapitalizmus je pokrok, ale žiaľ aj vojny. Skúste to vysvetliť obetiam a [...]

počasie, teplo, horúčavy, leto, kúpanie

Slovensko opäť potrápia horúčavy, teplota môže počas víkendu vystúpiť až na 36 stupňov

27.07.2024 11:27

Meteorológovia vydali pre viaceré okresy výstrahy druhého stupňa.

Austria Tokyo Olympics Belarus Runner

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.